worekfoliowy prowadzi tutaj blog rowerowy

Śnieg, deszcz i woda w butach ;)

• Sprzęt szosowy składak
Czwartek, 3 stycznia 2013 | dodano: 03.01.2013

Dziś kolejny raz odbyła się wycieczka dwuosobowej grupy krakowskiej.

Rano pogoda jest dobra - słońce i stosunkowo wysoka temperatura, prawie decyduję się a ubranie bielizny narciarskiej zamiast bluzy z membraną. Termometr przemawia do rozsądku :P Wychodząc z domu zaskakuje mnie śnieg z deszczem i wracam się po ochraniacze na buty.

Ze Stamperem spotykamy się koło cmentarza, skąd ruszamy w kierunku Raciborowic.
Postanawiamy urozmaicić trasę jadąc nieznanym odcinkiem - w ten sposób zaliczamy pierwszy kawałek terenowy ;)

Pogoda nie poprawia się, Stamper ratuje mnie kurtką przeciwdeszczową i zapasowymi rękawiczkami - bluza i rękawiczki membranowe kompletnie nie zdają egzaminu podczas deszczu.

Pojawiają się kolejne odcinki bez asfaltu - w sumie 5,6 km - jeden z nich to zalodzony las.

Tutaj zaliczam pierwszą glebę w tym roku :)

Poniżej rower i nogi towarzysza przygotowującego się do konsumpcji wyrobu czekoladopodobnego.

W do drodze powrotnej poza marznięciem, wyprzedzamy ciągnik ze świnią w przyczepce i zatrzymujemy się koło kościoła w Luborzycy.

W domu okazuje się, że ochraniacze od Rafała nie przetrzymały trudnych warunków i buty były całkowicie mokre :| Kolejny raz okazuje się, że warto jednak mieć błotniki.

/widget?

AVS 19,3 km/h CAD 138/68 :o

Mimo kiepskich warunków wycieczkę uznaję za udaną, co najważniejsze, w ogóle udało się przejechać ;) Dzięki i mam nadzieję niebawem do zobaczenia.