worekfoliowy prowadzi tutaj blog rowerowy

Błądzenie w okolicach Niepołomic (ze Stamperem)

• Sprzęt szosowy składak
Niedziela, 24 lutego 2013 | dodano: 28.02.2013

Wycieczka wymyślona trochę na siłę - Stamper nie w formie, ja z zajechanym napędem. Nie było pomysłów gdzie jechać, jedynym właściwie kryterium była płaskość ;)

Żeby nie pchać się Igołomską skręciliśmy w jedną z odnóg.

Jeździliśmy po prawie wszystkich możliwych ślepych uliczkach (w końcu nigdy nie ma okazji, żeby je poznać). W pewnym momencie okazało się, że zbyt sensownego połączenia z Niepołomicami nie ma i ruszyliśmy w kierunku mostu kolejowego.

Jechać się nie dało. Buty jeśli nie przez dziurę w podeszwie to łapały śnieg od góry - miałem prawie całe przemoczone skarpetki.. poza palcami.

Podskoczyliśmy jeszcze na chwilę do puszczy, po czym wróciliśmy do Krakowa drogą przez Rybitwy.

Relacja Stampera (z mapką!):

Mimo długiego prowadzenia roweru, średnia wyszła niespodziewanie dobra :P
AVS 19,1 km/h

Kategoria wycieczki

stamper
| 00:10 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Kurde nawet fajne zdjęcia wyszły z tego Twojego kompaktu. Zdecydowanie daje radę, a ile się zyskuje na masie w porównaniu do ceglastej lustrzanki, chyba muszę sobie sprawić jakiegoś takiego małego "smarka" ;-).
worekfoliowy
| 21:44 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Sam pewnie bym "gnił". Pogoda jakoś nie zachęcała do wychodzenia z domu, a tak spędziłem dzień w dobrym towarzystwie ;) Dzięki.
stamper
| 20:59 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Ha, mi wyszła ciut większa średnia, bo na alejach podciągnąłem trochę przy okazji podkręcając ciut swojego maksa z trasy. Jakby nie to pchanie po tej śnieżnej brei, może nie byłoby tak źle, mimo mojego dzisiejszego lenistwa. Dzięki za wypad, jakbyś mnie z chaty nie wyciągnął, gniłbym tak jak wczoraj cały dzień przed kompem ;-).

Pozdr.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tegoa